TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

WKD poszukuje wykonawcy napraw 33WE
InfoTram - Opublikowano: 12.05.2016 15:26:45 1 komentarz
WKD poszukuje wykonawcy napraw 33WE

Warszawska Kolej Dojazdowa ogłosiła przetarg na usługę wykonania określonych czynności naprawczych z zakresu naprawy czwartego poziomu utrzymania P4 czternastu elektrycznych zespołów trakcyjnych typu 33WE

Warszawska Kolej Dojazdowa ogłosiła przetarg na usługę wykonania określonych czynności naprawczych z zakresu naprawy czwartego poziomu utrzymania P4 czternastu elektrycznych zespołów trakcyjnych typu 33WE obejmującą konserwację i naprawę systemu sterowania elektronicznego pojazdów.

Termin składania ofert do dnia 19 maja 2016 roku.

Wymagany termin realizacji zamówienia to 48 miesięcy od podpisania umowy. Praca mają rozpocząć się w II kwartale 2016r roku.

Kryteria wyboru ofert to:

1. cena ? 80% oraz

2. skrócenie czasu wykonania usługi poniżej wymaganych 49 dni kalendarzowych ? 20%.

Zamawiający wymaga doświadczenia. Trzeba wykazać się wykonaniem naprawą P4 lub P5 co najmniej pięciu ezt-ów w okresie ostatnich trzech lat.

Zakres konserwacji i naprawy systemu sterowania elektronicznego pojazdów

L.p.

CZYNNOŚCI

WYMAGANIA

1

Dokonać oczyszczenia, konserwacji i testów sterowników INTELO 175 ? 2 szt. na jeden ezt

Urządzenia oczyścić sprężonym powietrzem i spirytusem. Sprawdzić i oczyścić karty i złącza. Elementy uszkodzone naprawić lub wymienić. Wymienić baterie. Wykonać badania za pomocą testerów poszczególnych płyt. Karty, które nie spełniają testów naprawić lub wymienić. Zmontować urządzenia, sprawdzić połączenia śrubowe. Przeprowadzić badania funkcjonalne sterownika i jego współpracę z resztą elementów i zespołów.

2

Dokonać oczyszczenia, konserwacji i testów sterowników INTELO 900 ? 2 szt. na jeden ezt

Urządzenia oczyścić sprężonym powietrzem i spirytusem. Sprawdzić i oczyścić karty i złącza. Elementy uszkodzone naprawić lub wymienić. Wymienić baterie. Wykonać badania za pomocą testerów poszczególnych płyt. Karty, które nie spełniają testów naprawić lub wymienić. Zmontować urządzenia, sprawdzić połączenia śrubowe. Przeprowadzić badania funkcjonalne sterownika i jego współpracę z resztą elementów i zespołów.

3

Dokonać oczyszczenia, konserwacji i testów sterowników INTELO 920 ? 4 szt. na jeden ezt

Urządzenia oczyścić sprężonym powietrzem i spirytusem. Sprawdzić i oczyścić karty i złącza. Elementy uszkodzone naprawić lub wymienić. Wymienić baterie. Wykonać badania za pomocą testerów poszczególnych płyt. Karty, które nie spełniają testów naprawić lub wymienić. Zmontować urządzenia, sprawdzić połączenia śrubowe. Przeprowadzić badania funkcjonalne sterownika i jego współpracę z resztą elementów i zespołów.

4

Dokonać uruchomienia układu sterowania

Sprawdzić sygnały I/O sprzętu, sprawdzić poszczególne funkcje układu sterowania za pomocą oprogramowania diagnostycznego INTELO+ VIZA oraz na pojeździe.

I korzystając z okazji przypominamy podstawowe dane techniczne jednostek 33WE (EN97):

Producent...................................................................................................... PESA Bydgoszcz

Oznaczenie typu............................................................................................. 33 WE

Szerokość toru............................................................................................... 1 435 mm

Moc znamionowa silnika trakcyjnego............................................................... 180 kW

Moc zespołu trakcyjnego................................................................................ 1440 kW

Napięcie obwodów głównych.......................................................................... 600V DC/ 3kV DC

Napięcie obwodów pomocniczych................................................................... 24V DC, 3x400V AC, 230V AC

Maksymalna prędkość eksploatacyjna............................................................. 80 km/h

Przyspieszenie rozruchu od 0 ? 30 km/h........................................................... 1,2 m/s?

Opóźnienie hamowania................................................................................... ok. 1,2 m/s?

Układ osi....................................................................................................... (Bo ?2 ?Bo) (Bo ?2 ?Bo)

Masa zespołu próżnego.................................................................................. 101,5 t ? 3%

Maksymalna masa brutto zespołu.................................................................... ok. 143 t.

Nacisk zestawu kołowego na tor (5 os./ m?)..................................................... 140 kN

Średnica toczna kół (nowych/zużytych)............................................................ 850 mm / 780 mm

Całkowita długość zespołu ze zderzakami........................................................ 60 000 mm,

Największa szerokość zespołu........................................................................ 2 850 mm,

Największa wysokość zespołu od główki szyny................................................ 4 452 mm,

Rozstaw czopów skrętu.................................................................................. 11 750 mm,

Rozstaw osi wózka (43 AN / 34 MN)................................................................. 2 100 mm / 2 300 mm

Rodzaje hamulca:

- elektrodynamiczny

-elektropneumatyczny ?bezpośredni

- zespolony ? pneumatyczny UIC

- sprężynowy hamulec postojowy

Temperatura pracy.......................................................................................... od -30?C do + 40?C

Wilgotność maksymalna................................................................................. 95%

Całkowita liczba miejsc................................................................................... 500
w tym:
- liczba miejsc siedzących (stałych i składanych).............................................. 124



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
WKD
PESA
33WE
  • Michał – 13.05.2016

    Przy okazji niech poprawią może fatalne zabezpieczenie antykorozyjne o ile takowe zostało oczywiście przez Pesę wykonane, bo patrząc na stan wagonów można odnieść wrażenie, że Dacie produkowane w latach 80-tych były znacznie mniej podatne na rdzę....

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.