Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Więcej czasu na oferty dotyczące przebudowy torowiska w Szczecinie

infotram
23.04.2020 15:45
0 Komentarzy

Pytania potencjalnychwykonawców oraz modyfikacje dokumentacji spowodowały przesunięcie terminuprzyjmowania ofert na jedno z największych zadań, które będzie realizowane wSzczecinie.

Na dokumenty przetargowe, związane z przebudową torowiska odNiebuszewa aż do Placu Rodła spółka Tramwaje Szczecińskie czeka do 8 maja.

Przypominamy, że wykonawca będzie miał 720 dnikalendarzowych od dnia podpisania umowy na zadanie pod nazwą „PRZEBUDOWATOROWISKA WRAZ Z SIECIĄ TRAKCYJNĄ OD PL. ŻOŁNIERZA DO PĘTLI NIEBUSZEWO ORAZ WCIĄGU PL. ŻOŁNIERZA POLSKIEGO – UL. MATEJKI – UL. PIŁSUDSKIEGO (DO PL. RODŁA)”.

– Projekt przebudowy torowiska wraz z siecią trakcyjną wciągu al. Niepodległości – pl. Żołnierza Polskiego – al. Wyzwolenia – pl. Rodłado Ronda Giedroycia zakłada poprawę infrastruktury tramwajowej na łącznymodcinku około 8034 mtp, ale także kompleksowo odpowie na potrzeby pasażerówkomunikacji miejskiej, pieszych, rowerzystów i kierowców – mówi HannaPieczyńska, rzecznik prasowy spółki Tramwaje Szczecińskie. – Poprawi ichkomfort i bezpieczeństwo. Zadanie jest skomplikowane i wymagające, zostaniepodzielone na kilka etapów.

Zakres robót obejmuje:

1.      przebudowę torowiska w al. Niepodległości orazal. Wyzwolenia do Ronda Giedroycia,

2.      przebudowę torowiska w ciągu ul. Kołłątaja, ul.Asnyka,

3.      przebudowę pętli Dworzec Niebuszewo,

4.      przebudowę torowiska w ciągu pl. ŻołnierzaPolskiego, ul. Matejki i ul. Piłsudskiego,

5.      przebudowę placu Rodła i placu ŻołnierzaPolskiego,

6.      przebudowa torowiska wraz z siecią trakcyjną wpasie rozdziału na odcinkach wydzielonych oraz przebudowa całej ulicy naodcinkach torowiska wbudowanego w jezdnię (łącznie ok. 8034 mtp),

7.      nadanie priorytetu dla komunikacji miejskiej nacałym odcinku poprzez wykonanie pasów autobusowo – tramwajowych,

8.      budowę przystanków „wiedeńskich”tramwajowych/przebudowę peronów przystankowych,

9.      integracja przestanków autobusowych itramwajowych,

10.  ułatwienie przesiadek, poprawa komfortu obsługipasażerów,

11.  budowę wydzielonych miejsc postojowych,

12.  budowę pasów rowerowych,

13.  przebudowę chodników oraz zjazdów,

14.  przebudowę sieci trakcyjnej,

15.  przebudowę oświetlenia ulicznego,

16.  przebudowę sygnalizacji świetlnej wraz ze zmianąorganizacji ruchu.

Termin składania ofert został wydłużony do 8 maja. (TS)


Komentarze