TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Tylko Modertrans chce zmodernizować Tatry sprowadzone z Brna
InfoTram.pl - Opublikowano: 22.06.2020 15:15:46
Tylko Modertrans chce zmodernizować Tatry sprowadzone z Brna (foto: MPK)

Jedna oferta w przetargu MPK Poznań na modernizację dwóch tramwajów Tatra sprowadzonych z Brna. Złożył ją Modetrans, a więc niespodzianek nie było.

Jedna oferta w przetargu MPK Poznań na modernizację dwóch tramwajów Tatra sprowadzonych z Brna. Złożył ją Modetrans, a więc niespodzianek nie było.

Cena zaproponowana przez oferenta to 6.814.200,00 zł brutto. A to oznacza, że nieznacznie przekracza ona kosztorys, który określono na poziomie 6.150.000,00 zł brutto.

Zamówienie dotyczy wagonów: nr tab. 399, nr fabr. 180147 oraz nr tab. 400, nr fabr. 180148. Tramwaj typu RT6N1 po wykonaniu naprawy głównej z modernizacją musi być tramwajem jednokierunkowym wyposażonym w stanowisko do jazdy manewrowej do tyłu, przystosowanym do eksploatacji w zakresie temperatur od –25 oC do +40 oC, przy wilgotności względnej powietrza do 95% (przy uwzględnieniu możliwości kondensacji pary wodnej).

Tramwaj musi być przystosowany do eksploatacji w warunkach infrastruktury torowo-sieciowej MPK – Poznań Sp. z o.o. w stopniu nie gorszym niż przed modernizacją, przy założeniu, że w procesie modernizacji nie ulegną zmianie parametry skrajni i koniecznej przestrzeni niezabudowanej. Tramwaj po modernizacji musi być przystosowany do parkowania przez dowolnie długi okres na niezadaszonym placu postojowym.

Zamawiający oczekuje, że tramwaje po wykonanej naprawie i modernizacji będą posiadały rozwiązania techniczne identyczne lub równoważne zastosowanym w tramwaju referencyjnym nr 403, dotyczy to w szczególności rozmieszczenia urządzeń, rozmieszczenia urządzeń kontrolnosterujących w kabinie motorniczego (w szczególności na pulpicie motorniczego i szafach z aparaturą), interfejsów użytkownika w urządzeniach informatycznych oraz oprogramowaniu (wyjątkiem są nowe rozwiązania i podzespoły, których zastosowanie powinno wyeliminować problemy eksploatacyjne występujące aktualnie w tramwajach RT6N MF 06 AC).


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Modertrans
MPK Poznań
Tatra
modernizacja