TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Traficar z elektryczną flotą i cennikiem minutowym w Warszawie
- Opublikowano: 03.06.2019 19:52:39
Traficar z elektryczną flotą i cennikiem minutowym w Warszawie (foto: Traficar)

Traficar proponuje nowy model usługi carsharingowej w aglomeracji warszawskiej i udostępnia wyłącznie pojazdy elektryczne.

Traficar proponuje nowy model usługi carsharingowej w aglomeracji warszawskiej i udostępnia wyłącznie pojazdy elektryczne.

Od 3 czerwca zmienia się nie tylko flota i strefa, ale również model rozliczenia. Teraz za wynajem mikrosamochodu elektrycznego w stolicy, zapłacimy tylko 99 gr za każdą minutę jazdy.

Traficar weryfikuje model działania w aglomeracji warszawskiej. Zrealizowany w ubiegłym roku projekt "Roadshow ZOE" w pełni potwierdził założenia firmy dotyczące przewagi samochodów elektrycznych w stolicy. Rozbudowana sieć buspasów oraz bardzo ograniczone możliwości zaparkowania samochodów w centrum miasta, faworyzują mikromobilność jako odpowiedź na zatłoczone i zakorkowane śródmieście Warszawy.

Traficar przygotowuje nowe, kompleksowe rozwiązanie dostosowane do potrzeb użytkowników w stolicy. W okresie przejściowym do dyspozycji oddaje elektryczne mikrosamochody ZD D2S, które mogą sprawnie poruszać się po buspasach i dobrze radzą sobie w korkach ulicznych, a do ich zaparkowania wystarczy niewielka przestrzeń. Traficar wprowadza także nowy cennik dla mikropojazdów, który będzie obejmował jedynie opłatę 0,99 zł za każdą minutę jazdy oraz opłatę 0,10 zł za każdą minutę postoju. Zniesiona zostaje opłata za kilometr jazdy.

Marki oferujące usługi muszą nieustannie szukać innowacji i dopasowywać się do otaczającego je świata. Tylko poprzez elastyczność i sprawne działanie są w stanie odpowiedzieć na realne potrzeby swoich odbiorców. Nie inaczej jest w przypadku Traficara. Dlatego wychodzimy naprzeciw zmieniającym się realiom i rosnącym przewagom dla samochodów elektrycznych w miastach, proponując w Traficarze nowy sposób korzystania z aut carsharingowych, oparty na elektrycznych ZD. Pojazdy te przez kilka miesięcy testowane były z powodzeniem w Krakowie - mówi Piotr Groński, prezes zarządu firmy Traficar.

Mikrosamochody ZD D2S były udostępnione w usłudze w Krakowie od 14 lutego. Wykonano nimi ponad 8000 przejazdów, z czego najdłuższy przejazd wyniósł 51 km. To wygodne, dwumiejscowe auta miejskie, które osiągają prędkość do 85 km/h. Na pokładzie każdego auta jest łącze Bluetooth oraz kamera parkowania. Bagażnik o pojemności 274 l z powodzeniem pomieści zakupy i walizkę. Więcej informacji na temat samochodu ZD D2S znaleźć można na stronie www.traficar.pl/d2s .

Strefa kończenia wynajmu została przystosowana do nowej floty i będzie obejmować centrum miasta oraz ulice z buspasami. ZD D2S nie mogą wyjeżdżać poza miasto, co oznacza, że nie można nimi podróżować drogami szybkiego ruchu i autostradami, ani wykonywać przejazdów międzymiastowych. Nadal będzie możliwość zakończenia wynajmu na specjalnych miejscach parkingowych, które oznaczone są w aplikacji pinem z literą "P".

Oprócz floty aut elektrycznych ZD D2S w Warszawie będzie działać tak jak dotychczas usługa dostawczych aut na minuty TrafiCargo. Z wynajmu Renault Kangoo Van można korzystać w systemie zamkniętym, co oznacza, że auto należy zwrócić w miejsce, z którego zostało wynajęte.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
sharing
Warszawa
  • Michał Paweł Łukasz – 04.06.2019

    dlaczego chińskie? miały być rządowe, kraj miał być narodowy i elektryczny...

  • Sebastian Lk – 04.06.2019

    Najpierw, niech się wypowie, czy zamierza płacić za postój w przestrzeni publicznej, bo póki co wszelkiej maści "Panki" itp. blokują jak wściekłe miejsca parkingowe mieszkańcom wykupującym abonamenty miejskie.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.