TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Siemens Mobility elektryfikuje dwie linie metra w Singapurze
- Opublikowano: 11.02.2019 12:21:55
Siemens Mobility elektryfikuje dwie linie metra w Singapurze

Spółka Siemens Mobility otrzymała zlecenie od Zarządu Transportu Lądowego w Singapurze na elektryfikację 6 etapu rozbudowy linii Circle Line oraz przedłużenia linii North East Line w Singapurze.

Spółka Siemens Mobility otrzymała zlecenie od Zarządu Transportu Lądowego w Singapurze na elektryfikację 6 etapu rozbudowy linii Circle Line oraz przedłużenia linii North East Line w Singapurze.

Zlecenie jest warte około 70 milionów euro. To trzecie zlecenie Siemens Mobility w Singapurze w ciągu ostatniego roku.

Przedłużenie linii Circle Line oraz North East zwiększa opcje mobilności dla milionów pasażerów w Singapurze. Dzięki elektryfikacji obu linii w znaczący sposób poprawimy dostępność transportu publicznego w tej aglomeracji. Tylko w zeszłym roku udało się nam zdobyć dwa kluczowe zamówienia na systemy sygnalizacyjne oraz usługi cyfrowe w Singapurze - powiedział Michael Peter, prezes Siemens Mobility.

W przypadku North East Line, Siemens Mobility dostarczy technologię Sitcat SR – sztywną szynę jezdną w technologii aluminiowej. W porównaniu do standardowych napowietrznych sieci jezdnych, Sicat SR posiada niższą wysokość konstrukcyjną, a spadki napięcia są mniejsze. Dodatkowo system charakteryzuje się wysoką zdolnością przesyłu prądu, jest odporny na zwarcia, a zużycie przewodu jezdnego jest zmniejszone.

W marcu 2018 roku, spółka Siemens Mobility otrzymała kontrakt na dostawę systemu sygnalizacji na przedłużonym odcinku linii Downtown Line 3. Kolejnym zleceniem we wrześniu tego samego roku było dostarczenie systemu utrzymania infrastruktury kolejowej (REAMS).



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Siemens
Singapur
  • Sebbastian Pioro – 11.02.2019

    Tytuł brzmi tak jakby metro tam było spalinowe 😂😂😂😂. Nam w Polsce daleko do takiego metra jak w Singapurze.... My w chwili budowy budujemy metro zacofane technologicznie....

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.