TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Punkt Obsługi Pasażerów Świętokrzyska po metamorfozie
ZTM TransInfo.pl - Opublikowano: 15.01.2020 15:15:03
Punkt Obsługi Pasażerów Świętokrzyska po metamorfozie (foto: ZTM)

Punkt Obsługi Pasażerów Świętokrzyska na pierwszej linii metra został otwarty po remoncie.

Punkt Obsługi Pasażerów Świętokrzyska na pierwszej linii metra został otwarty po remoncie.

ZTM podał, że oddaje do dyspozycji klientów wygodny, estetyczny i dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami punkt, w którym można załatwić wszelkie formalności związane z Warszawskim Transportem Publicznym. Punkt jest czynny od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.00-20.00.

W punkcie przeprowadzony generalny remont – wymieniono instalację elektryczną, system sanitarny, alarmowy i monitoringu oraz klimatyzację. Odnowiono wnętrze POP-u, położono antypoślizgową posadzkę oraz wyposażono go w ergonomiczne meble oraz gabloty i stojaki na materiały informacyjno-promocyjne.

Punkt został dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Wszystkie stanowiska zostały wyposażone w system głośnomówiący, a jedno dodatkowo w pętlę induktofoniczną dla osób niedosłyszących oraz obniżony blat.

Obecnie w Warszawie funkcjonuje 20 Punktów Obsługi Pasażerów. Powstają z myślą o możliwości załatwienia wszystkich spraw związanych z Warszawskim Transportem Publicznym w jednym miejscu. W punktach można m.in. kupić bilety ZTM, wyrobić Warszawską Kartę Miejską oraz złożyć wniosek lub odwołanie od wezwania do zapłaty za jazdę bez ważnego biletu.

Punkty znajdują się w miejscach łatwo dostępnych i popularnych zarówno wśród mieszkańców Warszawy, jak i gości – na lotnisku, dworcach kolejowych i autobusowych, w centrum handlowym oraz na stacjach pierwszej i drugiej linii metra.

Najstarsze punkty są regularnie remontowane i unowocześniane, a jednocześnie stale dostosowywane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ZTM Warszawa
POP
pasażer
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.