TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

PKP CARGO kasują 159 lokomotyw!
InfoRail.pl - Opublikowano: 11.03.2019 08:00:17
PKP CARGO kasują 159 lokomotyw! (zdjęcie ilustracyjne)

PKP CARGO przeznaczyły do kasacji aż 159 lokomotyw, różnych typów, stacjonujących w różnych lokalizacjach. Szczegółowy ich wykaz znajdziecie na grafikach.

PKP CARGO przeznaczyły do kasacji aż 159 lokomotyw, różnych typów, stacjonujących w różnych lokalizacjach. Szczegółowy ich wykaz znajdziecie na grafikach.

Wśród lokomotyw przeznaczonych do kasacji są zarówno te manewrowe, jak i trakcyjne, spalinowe i elektryczne. Do kasacji mają trafić maszyny serii: SM42, SM30, ST43, SP32, ET22, ET41 czy SU45.

Znaczna część maszyn od wielu już lat nie jest eksploatowana. Stąd decyzja o ich kasacji nie powinna dziwić. Termin składania ofert upływa w dniu 20.03.2019 r.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP CARGO
lokomotywa
  • Filip Kopczyński – 11.03.2019

    Kiedy mnie ominął zakup 159 nowych lokomotyw? 😂

  • Adrian Słupski – 11.03.2019

    Tomasz Szymczyszyn też mamy swoje Węgry.

  • Łukasz Najdowski – 11.03.2019

    W końcu

  • Michał Zbrowski – 11.03.2019

    https://youtu.be/hzTcGsSkkeI

  • Mariusz Stechliński – 11.03.2019

    Maciek patrz

  • Jakub Loska – 11.03.2019

    Złomowisko PL wiecie coś o tym? :D

  • Sławomir Błaszak – 11.03.2019

    cóż - to smutne - ale realnie te pojazdy mają po 30, 40 lat i są warte tyle ile złom minus utylizacja pierwiastków i substancji szkodliwych...

  • Sławomir Błaszak – 11.03.2019

    dziwi kasacja tak małej ilości ,,byków" - które licznie zalegają na torach odstawczych.

  • Szczepan Jaroń – 11.03.2019

    Dawajcie Marka i Edkai ich diaxa

  • Łukasz Modrzejewski – 11.03.2019

    Gdzie lamenty mikoli?😀

  • Kali Novy – 12.03.2019

    A w prawie nie jest tak zapisane że zanim dojdzie do kasacji to wpierw trzeba wystawić je na sprzedaż? Po tym jak ich nie będzie chciał kupić dopiero pójdą do kasacji?

  • Tomasz Marzec – 13.03.2019

    Przyjda,wakacje nie bedzie ani pociagow ani lokomotyw ani wagonow bo wszystkie poszly na kasacje to raz dwa ze wagony to beda jedna wielkola puszka. Moim zdaniem wagony nawet te po modernizacji powinny miec chociaz okna otwierane jak w tych starych wagonach. Latem to mozna sie udusic zima czasami nie moznaw ogole wylaczyc klimy i jak gosciu jedzie 10h to leb boli od tego szumu!!! PKP zrozumcie nas - klientow i pasazerow!

  • Jacek Fred – 13.03.2019

    U nas towarowe lokomowtywy gniją w kszakach. A ČD cargo jest w stanie utrzymać swoje w stanie zdatnym do ruchu i zarabia na nich pieniądze dzierżawiąc je dziesiątkami polskim prywatnym firmom. Co ciekawe czeskie Skody serii 181, 182 i 183, są zwykle starsze od naszych ET22. PKPC zapuścilo też spalinowozy i teraz pożycza je od prywaciarzy, jak dwie Ludmiły BR232 na dolnym Śląsku. Co ciekawe, tamtejszy ostatni Rumun ma rewizję ważną do piątku i za kilka dni też pójdzie pewnie w kszaki. Więc znowu Cargo coś od prywaciarzy pożyczy. Zarządzający firmą nie byli też w stanie przewidzieć, że po przyznaniu znacznych środków z UE będzie boom w budowie dróg i remontach linii kolejowych. A co za tym idzie duże zapotrzebowanie na transport kruszyw do czego potrzebne są węglarki. I tak latem zeszłego roku był kryzys i zaczęli kruszywa wozić dumpcarami po to żeby je rozładowywać koparką. Swoją drogą ciekawe jak te wagony to zniosły?

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.