TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

PESA z umową na modernizacje wielkopolskich Elfów
InfoRail.pl - Opublikowano: 27.05.2019 12:44:31
PESA z umową na modernizacje wielkopolskich Elfów

Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego podpisał z PESĄ umowę na wykonanie czynności czwartego poziomu utrzymania (P4) i prac modernizacyjnych dla pięciu Elfów.

Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego podpisał z PESĄ umowę na wykonanie czynności czwartego poziomu utrzymania (P4) i prac modernizacyjnych dla pięciu Elfów.

Prace obejmują jednostki: EN76-036, EN76-037, EN76-038, EN76-039, EN76-040, stanowiących własność Województwa Wielkopolskiego, wraz z:

1) udzieleniem gwarancji na pojazdy,

2) opracowaniem i przekazaniem dokumentacji technicznej,

3) udzieleniem licencji na dokumentację techniczną i oprogramowanie.

Wartość umowy to 16 650 000.00 PLN netto.

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca oprócz zakresu przewidzianego w DSU wykonał w każdym ezt w ramach P4 następujące czynności:

1) wymiana wszystkich tarcz hamulcowych;

2) wymiana izolatorów wsporczych pantografów na izolatory nowszej generacji w uzgodnieniu z Zamawiającym;

3) malowanie całego pudła zgodnie z dotychczasową kolorystyką i schematem;

4) naniesienie powłoki lakierniczej "antygraffiti" na całym pudle;

5) wymiana herbów Województwa Wielkopolskiego wraz z napisem "Województwo Wielkopolskie" oraz logo Użytkownika i Poznańskiej Kolei Metropolitalnej;

6) gruntowny przegląd sieci LAN i routerów brzegowych w warstwie sprzętowej i programowej z uwzględnieniem redundacji wraz z:

a) wymianą uszkodzonych urządzeń,

b) doposażeniem w moduł translacji i transmisji sygnałów CAN po LAN oraz wystawieniem ramek do serwera bazodanowegoKolejeWielkopolskie,

c) przekazaniem pełnej dokumentacji sieci z poświadczeniami dostępowymi do urządzeń ją tworzących (przełączniki, routery) i podłączonych oraz raportu z dokonanego przeglądu,

d) przekazaniem dokumentacji dotyczącej transmitowanych informacji;

7) wykonanie badań dozorowych zbiorników powietrza przez Transportowy Dozór Techniczny w następującym zakresie:

a) badanie wewnętrzne,

b) badanie zewnętrzne,

c) próba szczelności;

8) naprawa automatów biletowych (4 sztuki/pojazd) w następującym zakresie:

a) wymiana:

– wyróżniacza monet,

– wyróżniacza banknotów,

– smarthoppera,

– hoppera 1 – groszowego,

– zasilacza,

– akumulatora zasilania awaryjnego i komputera tj. jednostki centralnej (nowy komputer musi posiadać gniazdo USB z możliwością zabezpieczenia wtyczek przed wypadnięciem),

b) wymiana oprogramowania na korzystające z modułu cenowegoKolejeWielkopolskie, dające możliwość edycji, włączania i wyłączania ofert, zniżek, listy Związku Pracodawców Kolejowych (nowe oprogramowanie nie może posiadać mniejszej funkcjonalności niż obecne),

c) doprowadzenie do każdego automatu dodatkowego przewodu sieci LAN, zakończonego od strony automatu wtykiem RJ45, natomiast od strony przełącznika sieciowego – wtykiem M12 wraz z podłączeniem przewodu do przełącznika i niezbędną konfiguracją, w celu umożliwienia wymiany informacji w istniejącej sieci LAN.

Zakres prac modernizacyjnych dla każdego pojazdu:

1) modernizacja systemu informacji pasażerskiej;

2) modernizacja systemu monitoringu;

3) montaż rolet okiennych w przedziałach pasażerskich;

4) wydzielenie miejsca dla obsługi pokładowej pociągu;

5) montaż odświeżaczy powietrza w przedziałach pasażerskich;

6) modernizacja szaf międzyczłonowych;

7) modernizacja układu elektrycznego;

8) modernizacja systemów w kabinie maszynisty;

9) modernizacja kabin WC;

10) modernizacja podzespołów zewnętrznych;

11) modernizacja systemów trakcji wielokrotnej.

12) instalacja w każdym przedsionku okablowania (sieć LAN + zasilanie) dla czterech czytników Poznańskiej Elektronicznej Karty Aglomeracyjnej (PEKA); miejsce wyprowadzenia okablowania – do uzgodnienia z Zamawiającym (podstawowe parametry techniczne czytnika PEKA: wymiary – 377 x 174 x 127 mm (wys. x szer. x dł.), masa – znamionowe napięcie zasilania – 24V, pobór mocy – 20W).

PESA jako jedyna startowała w przetargu.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
Koleje Wielkopolskie
P4
Elf
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.