TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

PESA w Częstochowie, trwają prace nad nowymi Twistami
InfoTram.pl - Opublikowano: 16.03.2018 09:23:36 6 komentarzy
PESA w Częstochowie, trwają prace nad nowymi Twistami

Wczoraj w Częstochowie gościli przedstawicieli PESY - producenta tramwajów, które już w przyszłym roku wyjadą w liczbie 10 nowych składów na częstochowskie tory.

Wczoraj w Częstochowie gościli przedstawicieli PESY - producenta tramwajów, które już w przyszłym roku wyjadą w liczbie 10 nowych składów na częstochowskie tory.

Jak poinformował przewoźnik – MPK – dzięki temu razem z już jeżdżącymi Twistami, zdecydowana większość przewozów będzie odbywać się nowoczesnymi zestawami. Tego typu konsultacje służą wprowadzeniu udogodnień, które w pełni spełnią oczekiwania pasażerów. Wspólnie pracujemy nad tym by tak właśnie się stało – podało MPK.

Przypomnijmy, że PESA jako jedyna wystartowała w przetargu MPK Częstochowa. Dostarczy kolejne Twisty, wagony bardzo podobne do tych, które już jeżdżą po mieście. Za 10 fabrycznie nowych wagonów bydgoska firma chce 73.052.000 zł netto (89.853.960 zł brutto). Daje to kwotę 7.249.000 zł netto za jeden pojazd.

Zamówienie obejmuje również dostawę specjalistycznego wyposażenia obsługowego, przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie przeglądów, napraw, obsługi technicznej i eksploatacji dostarczonych tramwajów oraz pojazdów wchodzących w skład specjalistycznego wyposażenia obsługowego oraz dostarczenie dokumentacji technicznej niezbędnej do eksploatacji oraz napraw awaryjnych i powypadkowych tramwajów.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MPK Częstochowa
Częstochowa
PESA
Twist
  • Michał Zieliński – 16.03.2018

    Git, współpraca na linii zamawiający-producent to podstawa.

  • Kaszebe – 16.03.2018

    Po prostu REWELACJA! Szkoda że nie podały tego agencje światowe z Reuters i CNN na czele ! Artykuł zawiera dwa lokowania. Pierwsze to kreowanie wizerunku firmy albo autor jest niedowartościowany i chce zaistnieć więc pisze "na siłę"byle pisać. Oceńcie sami.

  • Ragnar – 16.03.2018

    @Kaszebe wyluzuj, bo ci żyłka pęknie, choć trochę racji w tym jest, że niektóre artykuły są trochę "na siłę" ;)

  • Combino – 16.03.2018

    @Ragnar: chyba faktycznie nie ma już o czym pisać i można by nawet zrozumieć Kaszebe (choć z niego taki mieszkaniec Kaszub jak ze mnie góral,bo nawet nie zna chyba poprawnej pisowni: Kaszëbë) gdyby nie jego ostatnie "łubu dubu łubu dubu" na cześć Modetransu i Bakinowskiego (czyli zerowa wartość opiniotwórcza).

  • mechanik – 16.03.2018

    Czy Kaszebe tu cokolwiek napisał o producencie? NIE.Pomyślmy więc, kto tu (i nie tylko) ma zerową wartość opiniotwórczą, hmm... Aaaa! eurotram, wyjący jak pomylony na ssc, infotr, rk, tp itede itepe., plujący ile może na "przeciwników" jednego producenta, zostawiający po sobie tony śmieci (wartość merytoryczna wątków poszła się paść), ba, nawet wyzywający przewoźników od szmaciarzy (sic!). To już nawet nawet mod który wraz z rozwalił forum pokulił ogon. Gostkowi nie dorówna, nie ma szans :D Niereformowalny trollu, daj sobie siana albo zrób coś z sobą.

  • Daniel Mrotek – 16.03.2018

    Szkoda tramwajów na częstochowskie torowiska :/

  • Kaszebe – 16.03.2018

    @Ragnar. Czyli de facto przyznajesz mi racje,dziękuję,żyłka w porządku; ))@Combino. "Zerowa wartość opiniotwórcza"-zgadzam się. Nie mam takiej pozycji,myślę że tak jak ty więc niech przemówią fakty. Jeśli bowiem ktoś nie dostrzega jaką drogę przeszła firma MT od warsztatów do producenta taboru to nic na to nie poradzę. Nawet gdyby było napisane w kaszëbsczi. Przy braku doświadczonej kadry,parku maszynowego,hal w przeciwieństwie do"wiadomej"firmy to mało?! Moje"wiewiórki"z Cz-wy miały problemy z oczami kiedy otrzymały tego newsa/wytrzeszcz/bo nikt nic nie wie w tym temacie. Może ob. Dominik W.najprawdopodobniej autor chce po prostu zaistnieć u prowadzących ten portal,o sepsie nie wspomnę. Nawet lokalny"lobbysta"czy dodatek G.W. i inne serwisy milczą na ten temat więc wydaje mi się że jest to próba lansu. A czy redakcja na prawdę nie ma dostępu do innych zdjęć?Brrr! Co do pisowni to nie wymagam od @Combino by,nie wiem jakiej jest płci,pisał/a w gwarze poznańskiej więc z braku merytorycznych argumentów ....... nie szukaj zastępczego tematu,narka ; )))

  • Combino – 18.03.2018

    @Kaszebe, dobrze wiesz że nie chodzi mi o wpis tutaj,tylko o ten niedawny pod tekstem ilustrowanym Gammą,pod tekstem ze stanowiskiem Modertransu na temat olania olsztyńskiego przetargu i o podobne "łubu dubu...".Dodatkowo jeśli się wybiera tak ściśle związany z regionem nick, to publika siłą rzeczy przyjmuje sugestię,że user przemawia z danego regionu; Combino jest znacznie bardziej rozproszonym po Europie modelem (jest w samych kilku miastach odwiedzonych przeze mnie (które dobrze wspominam jak Amsterdam,Berno,Erfurt) ,przez które przejeżdżałem (Poczdam) czy które interesują mnie ze względów tramwajowych (Nordhausen, Augsburg,Ulm,Duesseldorf). Nick Kaszebe (czy Neptun) jest (podejrzewam celowym) sugerowaniem uwielbienia dla Modertransu w regionie Trójmiasta i przyległym, co akurat jest nieprawdą (bo przerabiane N8C skutecznie uwaliły Modertransowi opinię); to tak jakbym ja się tu zarejestrował jako np. "kolejorz". A lokalny lobbysta czy dodatek GW akurat są mocno zaangażowani ogólnie w tematykę ogólnie szynową (lobbysta) i tramwajową (GW),a nie konkretnie w kadzenie Pesie ;)A wiewiórki... cóż,akurat mogły gdzie indziej szukać orzechów,a że nie miały cynku... ;)

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.