TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Otwarcie ofert w Gdańsku przesunięte
InfoTram.pl - Opublikowano: 16.03.2017 09:36:01 18 komentarzy
Otwarcie ofert w Gdańsku przesunięte

Gdańskie Autobusy i Tramwaje ponownie przesunęły termin składania ofert w przetargu na dostawę tramwajów.

Aktualny termin to 31 marca 2017 roku. To zmiana o kolejne 10 dni. Przypomnijmy, że zamówienie dotyczy tramwajów dwukierunkowych. Mają być dwukierunkowe, klimatyzowane, fabrycznie nowe i komfortowe dla pasażerów, wyposażone w defibrylatory i stanowisko do przewożenia rowerów.

Obecnie przewoźnik eksploatuje pojazdy Jazz, dostarczone przez PESĘ. To jedyne nowoczesne, a zarazem dwukierunkowe tramwaje, w mieście. Kto dostarczy kolejne? Więcej będziemy wiedzieli dopiero 31 marca albo później.



Sprawdź też:
GAiT
Gdańsk
  • M – 16.03.2017

    Czyżby kolejne miasto usilujace pozbyć się pesy?

  • Karol – 16.03.2017

    @M wręcz przeciwnie, Pesa jest kandydatem numer 1 i kolejne jej tramwaje witane będą z otwartymi ramionami.

  • Alek – 16.03.2017

    Wszystkie pojazdy lepsze od pojazdów PESA !

  • fred – 16.03.2017

    Czyżby Modertrans z Gamą wystartował?

  • M – 16.03.2017

    Karol, oficjalna wersja może i tak mówi, ale zaplecze mówi coś dokładnie przeciwnego. A tam się słucha opinii pracownika.

  • PolskiTransportPubliczny – 16.03.2017

    @fred nawet gdyby, to zostaną zdyskwalifikowani, bo nie spełniają wymogu dostawy 10 tramwajów 100% niskopodłogowych. Pesa jest tu faktycznie kandydatem najważniejszym, ale nie jedynym. Z naszych informacji pytania składał też Solaris. Jest możliwe, że jeżeli SS zejdą z ceny, to kto wie, czy po Gdańsku będą jeździć kolejne Jazzy czy Tramino.

  • YburG – 16.03.2017

    PESA nad morzem to produkt bezawaryjny :) Eh te marzenia newagu, solarisa, modertransu czy innego protramu :)

  • gait – 16.03.2017

    @M chyba nie wiesz co piszesz, nikt nie słucha opini pracowników, serwis nie działa jak powinien. Ci co coś mówią to nie chcieli by widzieć Pesy na zajezdni.

  • Romo – 16.03.2017

    @Grubasku
    A gdzie indziej niż na d morzem?
    A pomarzyć dobra rzecz....

  • Gosc – 17.03.2017

    W Gdańsku się słucha opinie pracowników ha ha ha dobre hasło!!!!!.prezydent chcial autobusy Citaro to dostał pewnie też ma jakiś tramwaj to też go dostanie

  • W – 17.03.2017

    Pewnie dali sobie więcej czasu na ustawienie przetargu pod konkretny model, tak jak było z citaro.

  • Henryk – 17.03.2017

    @W: Przynajmniej nie ma solarisowego szmelca. Solarisy od początku sprawiały kłopoty w porównaniu do trzech Manów NG313 wypadają na prawdę bardzo blado. Many jak igła, nic nie trzeszczy, a w solarach sufit odpada.

  • ubaw po pachy – 19.03.2017

    Henryku masz rację, Solarisy to straszne buble, nikt ich nie chce kupować, na całym świecie bronią się przed nimi rękami i nogami...

  • henryk – 20.03.2017

    Śmiej się, śmiej. Na rynek zagraniczny wszystko dopracowane, na rynek polski tandeta!

  • RM – 20.03.2017

    Gdańsk powinien kupić w najbliższej przyszłości dwukierunkowe Krakowiaki.
    Pesa nauczona doświadczeniem i mająca więcej czasu wykona zamówienie na 15 wagonów wzorowo i wszyscy będą zadowoleni.
    Pytanie, czy Krakowiak dla Gdańska nie za długi ?

  • rodeif – 21.03.2017

    @RM Gdansk potrzebuje długich tramwajów (linie łączące południowe dzielnice z Centrum są w godzinach szczytów przepełnione), ale niestety wymagania obecnego przetargu chyba takowych nie przewidują

  • neptun – 21.03.2017

    MPK Kraków chce odkupić od Gdańska trzy wagony NGT6/2 montowane w Krakowie w 2007 roku , ciekawe czy się zgodzą?

  • RM – 22.03.2017

    Wymagania obecnego przetargu nie przewidują zakupu tramwajów dłuższych niż 32 m , ale w następnym przetargu takie wagony można uwzględnić.
    Unifikacja taboru jest pożądana, więc Kraków mógłby odkupić NGT6, pytanie tylko, czy obecny właściciel zechce się tych wagonów pozbyć, a jeśli tak to za ile.
    A może je wymienić na Krakowiaki ?
    Trzy NGT6 za dwa Krakowiaki plus dopłata.

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.