TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Mniejszy zakres modernizacji łódzkich NF6D
- Opublikowano: 30.01.2020 10:45:04
Mniejszy zakres modernizacji łódzkich (foto: MPK)

Przegubowe wagony NF6D nie będą modernizowane w aż tak szerokim zakresie, jak rozważano na początku – poinformowało MPK Łódź.

Przegubowe wagony NF6D nie będą modernizowane w aż tak szerokim zakresie, jak rozważano na początku – poinformowało MPK Łódź.

A to oznacza, że drzwi dla motorniczego nie będzie, ponieważ jest to zbyt duża ingerencja w konstrukcję i tym samym zbyt duży koszt.

Przewoźnik podał, że wdrożona zostanie modernizacja obejmująca m.in. wymianę napędu, przebudowę pulpitu sterującego na wzór tych ze Swingów (ujednolicenie obsługi), montaż nowoczesnej inf. pasażerskiej, ekranów reklamowych, rampy dla wózków inwalidzkich, oświetlenia led, podświetlenia drzwi (jak w Swingach z 2018 r.), wymiana lufcików na przesuwne, montaż przycisków do otwierania drzwi na zewnątrz i in. Wozy dostaną tez łódzkie barwy.

Wagony NF6D mają nieco ponad 28 m i są dwukierunkowe. 70 proc. tramwaju ma niską podłogę. Pojazdy są wyposażone w 72 miejsca siedzące. Tramwaje wyprodukowano w latach 90. XX w. i, co ciekawe, były to jedne z pierwszych niskopodłogowych tramwajów w Europie.

Do Łodzi są sprowadzane z Bochum.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MPK Łódź
modernizacja
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.