TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Majątek Protramu wyprzedawany
InfoTram.pl - Opublikowano: 14.06.2017 13:19:13 13 komentarzy
Majątek Protramu wyprzedawany

Syndyk masy upadłości Remonty i Modernizacja Tramwajów PROTRAM - Wrocław Sp. z o.o. w upadłości ogłosił przetarg na sprzedaż z wolnej ręki mienia wchodzącego w skład masy upadłości.

Mienie znajduje się we Wrocławiu przy ul. Legnickiej 65. Oferty na jego zakup można składać do 27 czerwca 2017 roku. Z ciekawszych przedmiotów do kupienia można wskazać oprzyrządowanie do regeneracji kół, szlifierki, tokarki, wiertarki, podnośniki czy stół do montażu wiązek kablowych wagonu 102.

Szczegóły wykaz przedmiotów wystawionych na sprzedaż można znaleźć tutaj.

Jak już informowaliśmy na łamach InfoTram.pl Protram ogłosił upadłość w 2016 roku.



Sprawdź też:
Protram
  • Kuba – 14.06.2017

    wstyd dla Wrocławia! Doprowadzić kurę znoszącą złote jajka do upadku!

    Przecież 205WrAs dosyć wcześnie zaczęto produkować, gdyby wejść w masową produkcję w latach 2004-2008, oczywiście dodając do produktu bajery typu klima to nie oszukujmy się ale zawojowałyby wtedy rynek. Ich pojazdu nie wyglądały tak tragicznie jak z modertransu, beta wygląda jak zabawka, jak przetuningowy Golf 2, a 205WrAs miał ten wygląd inny.

  • tram – 14.06.2017

    Co do wyglądu to zupełnie się nie zgadzam. Desing Protramów to trumna tylko niebieska. Poszli po najmniejszej linii oporu po 105.

  • Szeroki – 14.06.2017

    Hehehe zwloki w rozbiorce buhehehe

  • PL – 14.06.2017

    @ tram
    Po linii najmniejszego oporu.

    (Poza tym Protram ładniejszy.)

  • kolejFAN – 14.06.2017

    jedyna alternatywa to fuzjs z wagonem opole

  • green – 15.06.2017

    Zrobili 405N dla Krakowa , mogli rozpocząć ich produkcje

  • WK – 15.06.2017

    Uważam, że się zbyt łatwo poddali. O tramwaju 206WrAs była mowa tylko na wizualizacjach, to dopiero mógł być hit - wszystkie wózki skrętne, dość duża pojemność wozu i wygląd też niczego sobie. Poddali się zbyt szybko.

  • Romo – 16.06.2017

    Jak taki dobry był ten Protram, to dlaczego upadł?
    Modertrans chyba podobnie zaczynał i radzi sobie dobrze, ma zamówienia.
    405 stoi w Krakowie i raczej jeszcze postoi.
    Ile tramwajów kończy na wizualkach.....

  • asw – 16.06.2017

    Jechałem ostatnio w Poznaniu Moderusem Betą popularną linią 8 (Miłostowo-Garbary- Kaponiera-Górczyn) i obserwowałem zachowania pasażerów. Dla zdecydowanej większości nie robiło różnicy, czy do i z tramwaju wchodzą i schodzą po schodkach, czy z jego niskiej platformy w środkowej części pojazdu. Czas wymiany pasażerów też był szybki na przystankach. Dłuższe było za to oczekiwanie na przejazd na zielonym świetle. Także tramwaje Moderus Beta nie są takie złe, jak niektórzy oceniają to we Wrocławiu; zwłaszcza, że wiele z nich ma klimatyzację, co poprawia komfort podróży zwłaszcza latem. No i wagony posiadają ruchome wózki, co powoduje, że tramwaje te nie niszczą tak torowisk, jak pojazdy ze sztywnymi wózkami.

  • sdf – 16.06.2017

    Może sobie coś kupię...

  • Wroc – 17.06.2017

    To wszystko wina tragicznej polityki miasta Wrocławia, która ogłaszała przetargi w taki sposób że Protram nie mógł brać w nich udziału. Podobnie jak obecnie ogłoszony przetarg na dzierżawę autobusów wykluczył Polskie firmy takie jak Autosan czy Ursus. Wstyd mi za Wrocław i to nie pierwszy raz...

  • Paszczak – 19.06.2017

    @wroc
    Żadnych Ursusów i autosanów we Wrocławiu. Jeszcze by tego brakowało, nie dość że kupują biedo-tramwaje, to jeszcze by mieli kupić biedo-autobusy...

  • Obiektywny z Wrocławia – 20.06.2017

    Protram powinien być przejęty przez MPK Wrocław i funkcjonować jako zakład naprawczy taboru tramwajowego i kolejowego. Hale i możliwości Protramu były większe niż Modetransu, dlatego moglibyśmy nadal produkować tramwaje zamiast zamawiać Bety. Jednak wizja Dutkiewicza jest zupełnie inna niż dobro miasta Wrocław.

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.