TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Łódzki NF6D rusza na linię
InfoTram.pl - Opublikowano: 26.05.2017 09:07:09 21 komentarzy
Łódzki NF6D (foto: MPK Łódź)

W sobotę, 27 maja, łódzki NF6D rusza na linię. Tramwaj przeszedł pozytywnie wszystkie testy oraz został przygotowany przez pracowników Zakładu Techniki MPK-Łódź do ruchu liniowego w mieście.

W sobotę, 27 maja, łódzki NF6D rusza na linię. Tramwaj przeszedł pozytywnie wszystkie testy oraz został przygotowany przez pracowników Zakładu Techniki MPK-Łódź do ruchu liniowego w mieście.

Przewoźnik poinformował też, że dobiega końca szkolenie motorniczych oraz obsługi technicznej, która będzie opiekowała się tramwajem w jego codziennej eksploatacji w Zajezdni Tramwajowej przy ul. Telefonicznej.

MPK będzie zbierać opinie pasażerów na temat tego tramwaju. Można je przekazywać nam poprzez:

- infolinię: 42 638 90 20, 0 801 301 309

- email: opiniempk@mpk.lodz.pl, rzecznik@mpk.lodz.pl

- poprzez Facebooka MPK-Łódź: https://www.facebook.com/mpklodz/

W najbliższą sobotę, 27 maja, tramwaj zostanie skierowany na linię 10B. Poniżej godziny kursowania (odjazdy z krańcówek) oraz rozkładowy czas pojawienia się pojazdu na Przystanku Centrum.

Retkinia -> Olechów

Retkinia:

8:21

10:21

12:21

14:21

16:41

19:01

21:21

23:21

Piotrkowska Centrum:

8:38

10:38

12:38

14:38

16:58

19:18

21:38

23:38

Olechów:

9:09

11:09

13:09

15:09

17:29

19:49

22:09

Olechów -> Retkinia

ET1 (wyjazd z zajezdni) - 7:23 - kurs od razu na Piotrkowska Centrum (7:46)

Olechów

9:24

11:24

13:24

15:29

17:49

20:09

22:29

Piotrkowska Centrum

7:46

9:55

11:55

13:55

16:00

18:20

20:40

23:00

Retkinia

8:03

10:12

12:12

14:12

16:17

18:37

20:57

23:17



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MPK Łódź
NF6D
  • Halinka – 26.05.2017

    Still better than Moderus Beta

  • Beta – 26.05.2017

    A wiadomo na czym będzie NF06 kursować od poniedziałku 29 maja 2017 ?

  • xxxxxxx – 26.05.2017

    Ponoć też na 10/7.

  • New – 26.05.2017

    Chociaż jestem fanem łódzkich swingów, to uważam, że super decyzja! Rozsądna. Fajny tramwaj.

  • mechanik – 26.05.2017

    Super wiadomość. Taki tramwaj za takie pieniądze, trzymam kciuki za powodzenie projektu. @New nawet nie żartuj, wystarczy porównać jak wygląda Swing po krótkim przebiegu, a jak NF6D po ponad 20 latach eksploatacji. I do tego jaka cena :)

  • kolejFAN – 26.05.2017

    No super, nie ma co. Dla wielu dalej lepszy wadliwy szrot z Niemiec niz rozwojowy produkt z Polski. Targowica forever.

  • zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz – 26.05.2017

    Na 10 (najbardziej zatłoczona linia w Łodzi) on się nie nadaje, bo ma za mało drzwi i za dużo siedzeń. On nadaje się na 1, 4, 5, 7, 9, 14, 16, T1. Na upartego można go puścić jeszcze na 6, 12, 13, 15, 17Nie powinien kursować na 2, 3, 8, 10, 11.

  • advisor – 26.05.2017

    @kolejFANProszę, powiedz, że trollujesz. Nikt tu niczego nie woli, Łodzi zwyczajnie nie stać na nowe tramwaje i tyle w temacie. A to, że 20-letni tramwaj wciąż trzyma fason to tylko dobrze o nim świadczy, tramwaje mają żywotność nawet 50 lat. Ponadto NF6D są po naprawach, które wyeliminowały usterki, a pozostałą część łódzkie MPK już podjęło się wyremontować. "Jak się nie ma, co się lubi, to się lubi, co się ma".

  • majcin – 26.05.2017

    @kolejFANSkąd ta mysl że lepsze niemieckie używki od nowych polskich?Łódź podpisała kontrakt na 10 nowych tramwajów i przygotowuje przetarg na kolejne 30, a te niemieckie używki są zamiast remontów starych konstali (koszt porównywalny)

  • majcin – 26.05.2017

    Czemu ten tramwaj trafił na 10, która i tak jest obsługiwana najnowocześniejszym taborem, a nie na linie, które od lat niczego poza konstalem nie widziały?

  • max – 26.05.2017

    Świetna sprawa , szkoda że nikt oprócz Wiednia /E1/ nie sprzedaje normalnotorowców

  • dren – 26.05.2017

    A jakby mu tak zaokrąglić ten przód?

  • albin – 26.05.2017

    A jakie ma silniki takie mocne jak NGT6 ?

  • PLati – 27.05.2017

    @dren- po co i na co zaokrąglać? Zły jest prosty dizajn lat '90? Czy wszystko teraz musi miec plastikowy ryj od moderszajsa?

  • PLati – 27.05.2017

    Pomijam że to dodatkowe, wydane bezsensownie pieniądze :/

  • mechanik – 27.05.2017

    @dren Ten kanciak jest taki brzydki, że aż piękny :)A tak poważnie, to tramwaj ma służyć przez dziesięciolecia. NF6D jest umocowany w czasie, jego początki to koniec lat '80 i jest przykładem znakomitego designu. Dlaczego chcesz to niszczyć? W imie tego, że "niemodny"?? Dłuższe obcowanie z inną stylistyką zmienia perspektywę, to raz. Dwa, że niestety żyjemy w czasach gdy media chcą każdemu zrobić papkę z mózgu, aby tylko nakręcić popyt, tyle, że to nie gadżet który każą ci zmieniać co dwa lata. A z kompleksów, że tramwaj jest niemodny pora się wyleczyć. Tu masz pierwszy z brzegu (i nienajlepszy) przykład co jeździ po niemieckich torach, w założeniu ma byc praktyczne i wozić ludzi www.youtube.com/watch?v=zUdQEiYrk1U

  • TRAM – 28.05.2017

    Czas testować tramwaj, MPK czeka na nasze opinie. Ten tramwaj ma ogromna zaletę o której się mało mówi: jest dwukierunkowy. Takich tramwajów będzie nam bardzo potrzeba gdy będzie budowana podziemna stacja Centrum i rozkopią skrzyżowanie Kościuszki/Zielona co znowu podzieli trasę ŁTR na dwie części. Tylko dwukierunkowe tramwaje mogą wtedy obsłużyć ten rozerwany ciąg. Warto też zwrócić uwagę, że podłoga jest równo z peronem i wymiana pasażerów mimo tylko trzech drzwi trwa dużo krócej niż po stopniach. https://youtu.be/xp8_LWh-IHo

  • TRAM – 28.05.2017

    FILM z pierwszego dnia na linii: https://youtu.be/xp8_LWh-IHo

  • Misiek Krk – 29.05.2017

    Szkoda że nie pomalowany po łódzku ;). Pewnie przeżyje niejednego Peszajsa.

  • NM – 02.06.2017

    Tramwaj ma niezawodnie wozić pasażerów a nie udawać cudowny wzór sztuki użytkowej.Na przemalowywanie też szkoda kasy - powinno się dokonać tylko niezbędnych prac przygotowawczych do eksploatacji na łódzkiej sieci, no ostatecznie można zakleić folią napis Bogestra i to wszystko.

  • tepe – 27.08.2017

    kolejFANTen Twój cudowny polski producent produkuje takie buble iż na linii 10 dość częstym jest widok Konstali. Toporna konstrukcja towarowego szrotu z bliska niczym przedpotopowe dzieło zza wschodniej granicy. Przekładnie już wyją tak jak w enkach pod koniec ich eksploatacji. Jedzie Pesa to pół miasta słyszy a domy się trzęsą. Ten wagon jest cichutki, najcichszy jaki był i jest na łódzkich torach. Ściany topornych pesoszrotów są tak grube iż ten wagon z Bochum pomimo dwóch podwójnych rzędów siedzeń jest pośrodku przestronniejsze od szerszego bydłowozu z Pesy w malutkim kawałku gdzie są w ogół miejsca siedzące.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.