TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Linie Tramwajów Śląskich nr 5 i 30 przerwane
InfoTram.pl - Opublikowano: 12.03.2018 08:23:10
Linie Tramwajów Śląskich nr 5 i 30 przerwane (foto: TŚ)

Od początku lutego trwały prace przygotowawcze do remontu mostu nad potokiem Julka w rejonie granicy Bytomia i Zabrza. Od poniedziałku, 12 marca 2018 r. tramwajowe linie nr 5 i 30 zostaną przerwane, wprowadzona zostanie komunikacja zastępcza.

Od początku lutego trwały prace przygotowawcze do remontu mostu nad potokiem Julka w rejonie granicy Bytomia i Zabrza. Od poniedziałku, 12 marca 2018 r. tramwajowe linie nr 5 i 30 zostaną przerwane, wprowadzona zostanie komunikacja zastępcza.

W związku z rozpoczęciem prac przy wymianie przęsła mostu nad potokiem Julka trasa obu linii zostanie przerwana do odwołania. Od poniedziałku 12 marca 2018 r. zmieni się organizacja ruchu tramwajów:

tramwaje linii nr 5 kursować będą w relacji: Zabrze Zaborze pętla Lompy – Zabrze Biskupice pętla,

tramwaje linii nr 30 kursować będą w relacji: Bytom pl. Sikorskiego – Bytom Bobrek Osiedle pod Brzozami; linia obsługiwana będzie taborem dwukierunkowym (w pojedynczych kursach realizowanych na trasie Gliwice zajezdnia – Bytom pl. Sikorskiego linia oznaczona będzie jako 59),

uruchomiona zostanie linia nr 0 kursująca tylko w dni robocze w relacji: Katowice pl. Wolności – Chorzów Stadion Śląski,

uruchomiona zostanie przez KZK GOP autobusowa komunikacja zastępcza oznaczona symbolem T-5 kursująca w relacji: Bytom Bobrek Ratusz – Zabrze Biskupice Zamkowa.

Zadanie pn. "Przebudowa obiektu mostowego nad potokiem Julka w Zabrzu wraz z torowiskiem do przejazdu przez ul. Stara Cynkownia w Bytomiu" jest elementem "Zintegrowanego projektu modernizacji i rozwoju infrastruktury tramwajowej w Aglomeracji Śląsko – Zagłębiowskiej wraz z zakupem taboru tramwajowego" współfinansowanego przez Unię Europejską. Głównym wykonawcą prac jest firma TOR-KRAK, która ma zrealizować zadanie do 10.07.2018 r. Wartość tego zadania to niespełna 3,5 mln zł netto.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Tramwaje Śląskie
linia
remont
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.