TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Łatwiejsze przesiadki do II linii metra dzięki P+R Trocka
ZTM InfoTram.pl - Opublikowano: 16.05.2017 12:49:10 1 komentarz
Łatwiejsze przesiadki do II linii metra dzięki P+R Trocka

Zarząd Transportu Miejskiego ogłosił przetarg na opracowanie koncepcji i studium wykonalności wielopoziomowego parkingu "Parkuj i Jedź" Trocka wraz z pętlą autobusową, zlokalizowanego przy budowanej stacji Trocka II linii metra.

Zarząd Transportu Miejskiego ogłosił przetarg na opracowanie koncepcji i studium wykonalności wielopoziomowego parkingu "Parkuj i Jedź" Trocka wraz z pętlą autobusową, zlokalizowanego przy budowanej stacji Trocka II linii metra.

Do zadań wykonawcy będzie należało przygotowanie koncepcji wielopoziomowego parkingu wraz z miejscem postojowym dla autobusów komunikacji miejskiej. Ma ona uwzględniać m.in. liczbę miejsc parkingowych wynikającą z przeprowadzonej analizy popytu, zagospodarowanie terenu, stałą organizację ruchu, koncepcję architektoniczno – budowlaną obiektu wraz z wizualizacją oraz szacunkowy kosztorys prac projektowych i robót budowlanych.

W dokumentach przetargowych znalazł się również wymóg przygotowania założeń, niezbędnych do uruchomienia stanowisk umożliwiających ładowanie pojazdów o napędzie elektrycznym.

Wraz z koncepcją powstanie studium wykonalności, na podstawie którego zostanie sporządzony wniosek o dofinansowanie Projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020. W ramach studium wykonawca przygotuje m.in. wstępną analizę całego przedsięwzięcia wraz z harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz analizę możliwości zastosowania odnawialnych źródeł energii. Ponadto będzie również zobowiązany, przy współpracy z Zarządem Transportu Miejskiego, do przeprowadzenia konsultacji społecznych.

Na przygotowanie koncepcji architektoniczno – budowlanej wykonawca będzie miał 45 dni, a na wykonanie studium – 80 dni, od dnia podpisania umowy.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ZTM Warszawa
stacja
metro
parking
Park&ride
Warszawa
  • fromex – 16.05.2017

    No to teraz tylko dobudować nową arterię z Białołęki/Marek/Ząbek :> .... no właśnie, dla kogo to ma być? Radzymińska i Wincentego raczej się od tego nie odkorkują, a śmiem podejrzewać, że "naprzeciwnie"... Może mieszkańcy Targówka skorzystają, bo Bródno, to raczej autobusami się obsłuży (w sensie dowozówki). Część Białołęki pewnie też.Nic to. Lepszy "sajgon" będzie z okazji P+R przy stacji M. Rembielińska.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.