TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Kto zadba o kasowniki w autobusach MZA?
TransInfo.pl - Opublikowano: 28.05.2019 11:30:35
Kto zadba o kasowniki w autobusach MZA?; fot. ZTM Warszawa

MZA Warszawa szuka firmy, która przez trzy lata będzie serwisować autobusowe kasowniki.

MZA Warszawa chce mieć sprawne kasowniki. Chodzi o urządzenia systemu pobierania opłat wyprodukowane przez firmę Ascom Monetel S.A. Przewoźnik szuka wykonawcy, który świadczyłby usługi utrzymania rzeczonych urządzeń w okresie trzech lat.

Konserwacje i naprawy

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących usług:

- okresowych konserwacji urządzeń zapewniających ich sprawność (minimum dwa razy w roku),

- napraw bieżących – tj. likwidację uszkodzeń spowodowanych normalnym zużyciem eksploatacyjnym, mającym negatywny wpływ na prawidłowe działanie urządzeń takich jak, w szczególności: mechanizm pobierania i zwrotu kasowanych biletów, klawiatura sterownika, drukarka biletów, wyświetlacze ciekłokrystaliczne i inne, których uszkodzenie powstało bez ingerencji osób trzecich,

- napraw awaryjnych – uszkodzeń powstałych wskutek działania osób trzecich (np. akty wandalizmu) oraz w wyniku innych nieprzewidzianych zdarzeń losowych,

- zleceń specjalnych – roboty wykonywane sporadycznie, w zależności od potrzeb np. przełożenie instalacji w autobusie itp.

Elementy systemu pobierania opłat

System pobierania opłat, o którym mowa powyżej, obejmuje następujące urządzenia:

- kasowniki VPE 414 – 5511 sztuk,

- sterowniki CPE 014 – 1527 sztuk,

- naziemny system odczytu danych z autobusów (instalacje stacjonarne), łącznie 5 kompletów, w skład którego wchodzą m.in.: DDC – zestawy komputerowe klasy PC produkcji Compaq, koncentratory danych produkcji Ascom Monetel, zasilacze awaryjne produkcji Merlin Gerin, okablowanie stacjonarne,

- terminale przenośne TSP – 4 sztuki.

Zamawiający zastrzegł, że liczba wskazanych urządzeń może ulec zmianie. Przewoźnik ustalił maksymalny czas na wykonanie: okresowych konserwacji, bieżących napraw oraz napraw awaryjnych i zleceń specjalnych. Wynosi on odpowiednio do 5 dni, 10 dni, 14 dni. W przypadku braku możliwości naprawy urządzenia w określonym terminie, wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia własnego urządzenia zastępczego o co najmniej takich samych parametrach użytkowych, do bezpłatnego używania przez zamawiającego do czasu wykonania naprawy.

Warunki przetargu

Zamawiający ustalił termin otwarcia ofert na dzień 31 maja. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena. Ponadto, zwycięzca przetargu będzie musiał udzielić gwarancji w okresie 12 miesięcy na wykonane usługi oraz na wymienione części i podzespoły.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
bilet
MZA Warszawa
  • Linia 710 – 29.05.2019

    To w końcu kasowniki są własnością ZTMu czy MZA?

  • Antek Bujnowski – 29.05.2019

    Mogli by je w końcu wymienić na nowsze np. przyjmujących płatność kartami

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.