TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Jest wykonawca modernizacji Kostrzyńskiej wraz z torowiskiem w Gorzowie Wlkp.
PAP InfoTram.pl - Opublikowano: 14.06.2017 12:21:15 4 komentarze
Jest wykonawca modernizacji Kostrzyńskiej wraz z torowiskiem w Gorzowie Wlkp.

Konsorcjum Balzola Polska Sp. z o.o. oraz z Construccionesy Promociones Balzola S.A. zostało wybrane na wykonawcę modernizacji i przebudowy ul. Kostrzyńskiej - jednej z najbardziej zdegradowanych w Gorzowie Wlkp.

Do przetargu stanęły trzy firmy. Oferta Konsorcjum była najtańsza – opiewa na ok. 54,7 mln zł – poinformowała PAP dyr. Wydział Promocji i Informacji Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. Marta Liberkowska.

"Teraz pozostałe firmy, które przystąpiły do przetargu, mają 10 dni na złożenie odwołania na czynność wyboru najkorzystniejszej oferty. Następnie postępowanie będzie poddane kontroli przez Urząd Zamówień Publicznych. W przypadku, gdy żadna firma nie złoży odwołania, a postępowanie przejdzie pomyślnie kontrolę, podpisanie umowy z wybranym wykonawcą będzie możliwe pod koniec lipca" – powiedziała Liberkowska.

Na przebudowę i modernizację samej ulicy miasto przygotowało 44 mln zł. Natomiast 14 mln zł - na modernizację torowiska tramwajowego wzdłuż Kostrzyńskiej. W obu przypadkach Gorzów Wlkp. uzyskał na te zadania duże dofinansowanie z funduszy unijnych.

Kostrzyńska jest jedną z głównych arterii miasta w ciągu drogi wojewódzkiej nr 132 w kierunku granicznego Kostrzyna nad Odrą. Ulica z kostki brukowej od wielu lat jest w fatalnym stanie, podobnie jak znajdujące się obok niej torowisko tramwajowe. Miasto chce zakończyć inwestycje pod koniec 2018 r.

Oprócz Konsorcjum Balzola Polska Sp. z o.o. z Warszawy oraz Construccionesy Promociones Balzola S.A. z Hiszpanii o realizację tej inwestycji ubiegała się firma ZUE S.A. z Krakowa (za ok. 58,5 mln zł) i Strabag Sp. z o.o. z Pruszkowa (za ok. 64,8 mln zł).



Sprawdź też:
Gorzów Wielkopolski
modernizacja
  • Peło – 15.06.2017

    Ja p.... . Fota jak z Ukrainy.

  • klara – 16.06.2017

    Oj potrwa to dłużej bo balzola bajzel robi,szykujcie się na dobry rok dłużej robót.Co do tej ulicy to faktycznie jak 3 świat i gdyby nie to że jest tam zajezdnia tramwajowa to pewnie dalej nic by z nią nie robili

  • www – 16.06.2017

    Modernizacja linii tramwajowej polegająca na zmniejszeniu jej przepustowości i wycięciu setek drzew? Bardziej prosamochodowego remontu trudno sobie wyobrazić. W tekście nie ma o tym ani słowa!

  • Klaudia – 16.06.2017

    Www- będzie zmniejszenie liczby składów jadących do tej pory do obecnej pętli,czyli jeden tor od Placu Słonecznego bo na tym przystanku kończą się potokmi pasażerskie i nie ma sensu puszaczać dalej składów na Wieprzyce aby woziły powietrze(to króciutki odcinek).Tam ruch jest tylko w godzinach szczytu i to też nie duży.Wyszczególnione składy pojadą dalej(obok jest zajezdnia)reszta będzie nawracać na Pl.Słonecznym czyli tam gdzie zaczyna/kończy się ruch.Znajdą się zaraz tacy co stwierdzą co będzie jak rano awari ulegnie jakiś skład na odcinku jednotorowym i tramwaje nie wyjadą na trasy,ale taki sam problem jest w Poznaniu, gdyby coś stało się na odcinku Franowo-Os.Lecha tam też składy nie wyjadą z zajezdni.Oj tam to by się działo... Co do drzew to sam jestem w szoku.Ta ulica plus Myśliborska/Szczecińska która też bedzie przebudowana spowoduje wycinkę ponad 1000 drzew... Twierdzą że to względy bezpieczeństwa...

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.