TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Jaki tabor na komercyjne połączenia Przewozów Regionalnych wg Przewozów Regionalnych?
InfoRail.pl - Opublikowano: 23.05.2019 08:52:45
Jaki tabor na komercyjne połączenia Przewozów Regionalnych wg Przewozów Regionalnych?

Przewozy Regionalne niezwykły informować o swoich planach i zamierzeniach. Czasem jednak publikują pewne informacje, świadomie lub nie – tego nie wiemy, na Facebooku.

Przewozy Regionalne niezwykły informować o swoich planach i zamierzeniach. Czasem jednak publikują pewne informacje, świadomie lub nie – tego nie wiemy, na Facebooku.

Tak też było w przypadku taboru, który będzie obsługiwał komercyjne połączenia. Szału, jak łatwo się domyśleć, nie będzie. Przewozy Regionalne podały, że do obsługi kursów na trasie Katowice – Zator i Kraków – Zator skierowane zostaną jednostki EN57 i EN61. Ta ostatnia nie została zgłoszona do UTK na etapie składania wniosków. Nie zmienia to jednak faktu, że jeśli wyjedzie będzie najbardziej komfortowym składem na ww. liniach.

Na trasie Ostrowiec Świętokrzyski – Wrocław ma pojawić się EN57ALd, a więc zgodnie ze złożonym wnioskiem.

Z informacji opublikowanych przez przewoźnika wynika, że do obsługi połączeń komercyjnych nie zostaną skierowane jednostki ED72, które mimo wszystko oferują nieco wyższy komfort niż EN57.

Niezadowolenia z takiego obrotu sprawy nie kryją potencjalni pasażerowie, by przytoczyć jeden z komentarzy, jaki pojawił się na Facebooku: Liczyłem, że Państwo zapewnią tabor typowy dla ruchu dalekobieżnego, lecz nie będą obsługiwane jednostkami typowo przystosowanymi do ruchu lokalnego! To jest jakiś paradoks, i ja na pewno nie będę z tych połączeń korzystał. W tej sytuacji trudno mówić o jakimś podwyższonym komforcie. Trudno nie zgodzić się z taką opinią, zwłaszcza, że podróż z Ostrowca Św. do Wrocławia może zająć około 7 godzin.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Przewozy Regionalne
EN57
EN61
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.