TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Gdańsk dalej modernizuje N8C. Wymiana układów napędowych i sterowania
InfoTram.pl - Opublikowano: 06.04.2018 11:57:41 1 komentarz
Gdańsk dalej modernizuje N8C. Wymiana układów napędowych i sterowania

Gdańskie Autobusy i Tramwaje chcą zmodernizować układy napędowe i sterowania w 13 tramwajach typu N8C-MF18 i 8 tramwajach typu N8C-MF01.

Gdańskie Autobusy i Tramwaje chcą zmodernizować układy napędowe i sterowania w 13 tramwajach typu N8C-MF18 i 8 tramwajach typu N8C-MF01.

Spółka ogłosiła już przetarg na wykonanie prac. Zamówienie obejmuje modernizację układów, polegającą na:

a) wymianie instalacji elektrycznej,

b) montażu zestawów urządzeń i aparatów elektrycznych niezbędnych do zmiany napędów trakcyjnych i układów sterowania,

c) wymianie piasecznic i luster zewnętrznych na sterowane elektrycznie.

Oferty można składać do 23 kwietnia 2018 roku. Prace powinny zostać wykonane w ciągu 15 miesięcy.

Wymagane jest doświadczenie. O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który:

1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował lub realizuje (umowa zakończona lub w trakcie wykonywania) wymianę lub montaż instalacji elektrycznych w co najmniej 3 tramwajach,

2) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował lub realizuje (umowa zakończona lub w trakcie wykonywania) modernizację układów napędowych oraz układów sterowania w tramwajach polegającą na wymianie układu napędowego prądu stałego chopperowego (sterowanie tyrystorowe, analogowe) na układ napędowy prądu przemiennego (sterowanie tranzystorowe IGBT, cyfrowe), w co najmniej 3 tramwajach.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
GAiT
N8C
modernizacja
  • Paweł Madeja – 06.04.2018

    Bo są to dobre tramwaje wystarczy odmalować i mogą dalej jezdzić

  • Maciej Wojciechowski – 06.04.2018

    Na rynku został jedynie modertrans. Ciekawe kto się tego podejmie? 😂

  • Dariusz Jenek – 06.04.2018

    Proteziaki...

  • Dominik Włodarczyk – 06.04.2018

    Hah, Kraków wymienia opory na chopery a Gdańsk chopery na asynchroniczne.

  • Kamil Nowakowski – 06.04.2018

    Rozumiem, że Gdańska nie stać na nowe? Kurde, jak ja tym jezdzilem to to masakra byla...kondolencje tym jeździć

  • Paweł Aniśkowicz – 06.04.2018

    No nasz 810 się świetnie sprawuje gdańskie będą jeszcze lepsze 😁

  • Paweł Ziemian – 06.04.2018

    nie lepiej zezłomować

  • mechanik – 07.04.2018

    @Dominik Włodarczyk Napędu nie wymienia się ze względu na modę, tylko wg kryteriów niezawodności i zużycia energii. Jeżeli układ z chopperem sprawuje się bdb. nie ma sensu wymieniać dobrych i niezawodnych silników. A jeżeli wykonawca nie podołał takiej przeróbce, zdesperowany przewoźnik decyduje się na kosztowną wymianę wszystkiego w leciwym pojeździe.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.