Gdańskie Autobusy i Tramwaje chcą zmodernizować układy napędowe i sterowania w 13 tramwajach typu N8C-MF18 i 8 tramwajach typu N8C-MF01.
Gdańskie Autobusy i Tramwaje chcą zmodernizować układy napędowe i sterowania w 13 tramwajach typu N8C-MF18 i 8 tramwajach typu N8C-MF01.
Spółka ogłosiła już przetarg na wykonanie prac. Zamówienie obejmuje modernizację układów, polegającą na:
a) wymianie instalacji elektrycznej,
b) montażu zestawów urządzeń i aparatów elektrycznych niezbędnych do zmiany napędów trakcyjnych i układów sterowania,
c) wymianie piasecznic i luster zewnętrznych na sterowane elektrycznie.
Oferty można składać do 23 kwietnia 2018 roku. Prace powinny zostać wykonane w ciągu 15 miesięcy.
Wymagane jest doświadczenie. O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który:
1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował lub realizuje (umowa zakończona lub w trakcie wykonywania) wymianę lub montaż instalacji elektrycznych w co najmniej 3 tramwajach,
2) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował lub realizuje (umowa zakończona lub w trakcie wykonywania) modernizację układów napędowych oraz układów sterowania w tramwajach polegającą na wymianie układu napędowego prądu stałego chopperowego (sterowanie tyrystorowe, analogowe) na układ napędowy prądu przemiennego (sterowanie tranzystorowe IGBT, cyfrowe), w co najmniej 3 tramwajach.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Bo są to dobre tramwaje wystarczy odmalować i mogą dalej jezdzić
Na rynku został jedynie modertrans. Ciekawe kto się tego podejmie? 😂
Proteziaki...
Hah, Kraków wymienia opory na chopery a Gdańsk chopery na asynchroniczne.
Rozumiem, że Gdańska nie stać na nowe? Kurde, jak ja tym jezdzilem to to masakra byla...kondolencje tym jeździć
No nasz 810 się świetnie sprawuje gdańskie będą jeszcze lepsze 😁
nie lepiej zezłomować
@Dominik Włodarczyk Napędu nie wymienia się ze względu na modę, tylko wg kryteriów niezawodności i zużycia energii. Jeżeli układ z chopperem sprawuje się bdb. nie ma sensu wymieniać dobrych i niezawodnych silników. A jeżeli wykonawca nie podołał takiej przeróbce, zdesperowany przewoźnik decyduje się na kosztowną wymianę wszystkiego w leciwym pojeździe.
Dodaj komentarz
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.