TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Coraz więcej Fokstrotów w Kijowie, będą kolejne?
InfoTram.pl - Opublikowano: 12.01.2018 13:30:47 14 komentarzy
Coraz więcej Fokstrotów w Kijowie, będą kolejne? (źródło: W.Kliczko)

Władze Kijowa nadal inwestują w tabor transportu publicznego. Staramy się, aby ten transport był nowoczesny i wygodny – powiedział mer ukraińskiej stolicy Witalij Kliczko.

Władze Kijowa nadal inwestują w tabor transportu publicznego. Staramy się, aby ten transport był nowoczesny i wygodny – powiedział mer ukraińskiej stolicy Witalij Kliczko.

Przypomniał, że w ubiegłym roku stolica zakupiła prawie 100 autobusów, ponad 100 trolejbusów i 45 tramwajów. Pod koniec grudnia Kijów otrzymał kolejną partię nowoczesnych polskich tramwajów PESA Fostrot 5. generacji ze 100% niską podłogą, klimatyzacją i Wi-Fi. Większość z nich kursuje już na linii szybkiego tramwaju.

"Cieszę się, że mogę dziś zaprezentować nowe tramwaje. Odnowa taboru jest jednym z priorytetów dla władz miasta" - powiedział Kliczko. "Nowe tramwaje spełniają wszystkie europejskie wymagania. I taki nowoczesny transport, jak teraz na linii szybkiego tramwaju, powinien działać na wszystkich trasach tramwajowych miasta" – dodał.

Według mera w niektórych częściach miasta konieczne jest przeniesienie i wyremontowanie torów tramwajowych w celu uruchomienia nowoczesnych tramwajów. "W tym roku planowaliśmy przesunąć tor na kilku trasach. To pierwszy krok. Wszystkie środki transportu publicznego w Kijowie muszą spełniać nowoczesne wymagania "- stwierdził Kliczko. Zauważył także, że w planach jest zakup kolejnych tramwajów. Tabor tramwajów w Kijowie liczy około 400 sztuk.

Witaj Kliczko odniósł się także, po raz kolejny, do współpracy z PESĄ. "Jednym z jej elementów jest otwarcie centrum usług w Kijowie, a później budowa tramwajów w stolicy. Są to miejsca pracy dla mieszkańców, jest to inwestycja która pozwoli na produkcję wagonów "Made in Kiev" - mówił mer stolicy.

Kliczko podał także, że dzienny ruch pasażerski linii szybkiego tramwaju wynosi 160 tysięcy osób. Obecnie trwają poważne remonty przystanków na tej trasie.



Sprawdź też:
PESA
Kijów
Fokstrot
Ukraina
  • mechanik – 12.01.2018

    Szkoda, że nie w Krakowie.

  • mechanik – 12.01.2018

    Wcale nie szkoda, chociażby z powodu wózków - nieudolny hejciarzu.

  • mechanik – 12.01.2018

    Sam do siebie piszesz?

  • mechanik – 12.01.2018

    Chyba ty

  • cracus – 12.01.2018

    chyba do 10.01.2018 miała być umowa na tramwaje dla Krakowa a jest cisza

  • RAUBER – 12.01.2018

    Co wątek to ten troll podpisujący się jako mechanik się odzywa, gościu nie skrzecz, nudny jesteś. Jak patrzę na ten wyrób tamwajopodobny to bardzo się cieszę, że toto nie pełza po poznańskich torowiskach. I bardzo się cieszę, że Kraków wybronił się przed kolejnymi wyrobami tramwajopodobnymi. Wybronił się z poczuciem wielkiej ulgi.

  • mechanik – 12.01.2018

    BRAWO PESA!! :) Oby jeszcze więcej.

  • Misiek Krk – 12.01.2018

    Trochę mało mają tych wagonów jak na tak duże i rozległe miasto. Kraków powiedział Pesie i jej wyrobom pa, pa i tak trzymać. Żadnych Swingów, Foxtrotów i Krakowiaków więcej. Lepsze używki z Duesseldorfu niż nówki z Pesy.

  • mechanik – 12.01.2018

    Podszywaja sie pode mnie. Ja jesten prawdziwym mechanikiem. Jedynym prawdziwym mechem w Polsce

  • mechanik – 13.01.2018

    W krakowie nie tylko jeden mechanik. Jest nas tam co nie miara z IQ + 160

  • mechanik – 13.01.2018

    normalnie beka, to forum daje mnóstwo radości, ładny trolling, kto by pomyślał że o tramwaje można się tak cisnąć.

  • zibi – 13.01.2018

    Z tego mechanika to po prawdzie żaden mechanik,raczej taki podaj przynieś pozamiataj. Co najwyżej to pomocnik mechanika od podawania kluczy na hali.Wszędzie go pełno a mądruje się jak puszka starego kitu z regału na uszczelki. Po prostu nawiedzony.

  • mechanik – 14.01.2018

    Zgłaszam to do prokuratury

  • mechanik – 15.01.2018

    Biedny zibi, ma przeżycia i problemy. Zibi, współczuję ci serdecznie, inni też dołączają się w bólu.

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.