TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

CBA wchodzi do Tramwajów Warszawskich
InfoTram.pl - Opublikowano: 21.02.2019 14:40:23 4 komentarze
CBA wchodzi do Tramwajów Warszawskich

Centralne Biuro Antykorupcyjne przeprowadzi kontrolę w Tramwajach Warszawskich – podał Newsweek. Jak nieoficjalnie wiadomo spółka dostała już pismo, z którego wynika, że ma przygotować stosowne dokumenty.

Centralne Biuro Antykorupcyjne przeprowadzi kontrolę w Tramwajach Warszawskich – podał Newsweek. Jak nieoficjalnie wiadomo spółka dostała już pismo, z którego wynika, że ma przygotować stosowne dokumenty.

To kolejna odsłona przeróżnych działań, które następują po sobie po ogłoszeniu przez stołecznego przewoźnika wyników przetargu na dostawę do 213 wagonów tramwajowych. Według informacji Newsweeka na razie nie wiadomo kiedy ma rozpocząć się kontrola CBA.

Przypomnijmy, że odwołanie od wyników przetargu złożyła PESA. Wcześniej w sprawie "interweniowali" m.in. wojewoda kujawsko-pomorski i europoseł PiS.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
Tramwaje Warszawskie
Hyundai
PESA
  • Peter Kaminski – 21.02.2019

    To jest chore! Nie chcecie państwowej firmy to kontrola i zastraszanie...

  • Jakub Loska – 21.02.2019

    Misiewicz zeznaje? hahahah

  • Tomasz Mysiński – 21.02.2019

    Poebalo ich juz kompletnie!! Chorzy nawiedzeni ludzie!! A kuzwa limuzyny to kuzwa niemieckie rozbijają!!

  • Sebbastian Pioro – 21.02.2019

    Pisowska PESA ma kłopoty ??? Liczyli że za pieniądze Warszawy się odkują ??? A teraz żal tyłek ściska, że nasyłają CBA ??? 😁😁😁 Żenująca jest dzisiejsza władza... https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/pesa-banki-tramwaje-wady-kary,65,0,2412353.html

  • Andrzej Kalicinski – 21.02.2019

    A czy PKP Intercity ściągnęło już od Pesy kary za Darty

  • Combino – 21.02.2019

    Pesa prawdopodobnie (i Sędzikowski) ma w sprawie udziału w tej farsie tyle samo do gadania co wszyscy tu komentujący. Stanowi tylko (pewnie nawet wbrew własnej woli) wygodne hasło na transparenty dla tych,którzy chcą dopieprzyć Warszawie i pokazać jak "bardzo dbają o polskich producentów". Ale oczywiście komentujący przeczytają tylko hasło "Pesa" i będą jeździć po Pesie,a nie po PiSiorach którzy rozpętują tę zadymę...

  • Łukasz Butryn – 21.02.2019

    Władza półmózgów tak wygląda.

  • Dariusz Partyka – 21.02.2019

    Parodia Państwa...

  • Alibaba – 21.02.2019

    Do gadania może i nie ma. Do zrobienia już na pewno ma. I to dużo. Fermentu...

  • mechanik – 21.02.2019

    Nie będą jeździć po Pesie, tylko po takich załamujących głupolach tłumaczących wszystkim napisane przez siebie brednie. combino, do kogo ma niby twój przekaz trafiać? Chociaż o tym pomyślałeś? XD

  • Tomasz Koliński Kolins – 21.02.2019

    Chore to Państwo...

  • Paweł Krzysztof Kołodziej – 21.02.2019

    CBA powinno wejść do pesy

  • Edi666 – 21.02.2019

    Tym samym Pesa sama się pogrążyła, bo nie ma środków na realizację tak dużego zamówienia, gwarancji finansowych wymaganych przez PZP, a powiązania z politykami widać jak na dłoni.

  • Armin Wittner – 25.02.2019

    To już nie jest PESA. To jest PiSA. PiSA ma już kosę z Krakowem, teraz będzie miała z Warszawą. W PKP IC też jej nie lubią za jej "wybitnie" awaryjny "produkt". Ale jak widać głównym kryterium jakości jest wierność linii jedynie słusznej partii, a nie jakość pociągów. Wystarczy jeden telefon pierwszego sekretarza KC PiS i już cała machina bezpieki rusza do zastraszania. Brawo - jak za PRLu.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.