TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

20 zamiast pojechać prosto skręciła. Stąd zderzenie
PAP InfoTram - Opublikowano: 04.01.2019 08:02:41
20 zamiast pojechać prosto skręciła. Stąd zderzenie

Są pierwsze ustalenia związane ze środowym zderzeniem tramwajów na warszawskim Kercelaku. Pojazdy poruszały się z dozwoloną prędkością - poinformowały Tramwaje Warszawskie.

Są pierwsze ustalenia związane ze środowym zderzeniem tramwajów na warszawskim Kercelaku. Pojazdy poruszały się z dozwoloną prędkością - poinformowały Tramwaje Warszawskie.

Trwa dochodzenie, czy powodem wypadku była usterka zwrotnicy.

"Odczytaliśmy rejestratory z tramwajów. Jeden z wagonów poruszał się z prędkością poniżej 10 km na godz., a drugi jechał około 5 km na godz. Jest to zgodne z procedurami bezpieczeństwa, nakazującymi przejeżdżać po zwrotnicach z ograniczoną prędkością" - poinformował rzecznik prasowy Tramwajów Warszawskich Maciej Dutkiewicz.

"Wiadomo również, że tramwaj linii 20 powinien jechać prosto, ale skręcił na Kercelaku w kierunku ronda Radosława. Obecnie trwa dochodzenie policji, zabezpieczyliśmy nagrania z monitoringu w tramwajach, zabezpieczyliśmy, także pamięć zwrotnicy. Współpracujemy z policją w celu wyjaśnienia przyczyn wczorajszego zderzenia. Funkcjonariusze policji wczoraj nie zdecydowali o zatrzymaniu motorniczym uprawnień do prowadzenia pojazdów szynowych" - dodał.

Do zderzenia tramwajów linii 20 i 10 na rondzie Kercelak (skrzyżowanie ul. Okopowej i al. Solidarności) doszło w środę po godz. 16. Poszkodowanych zostało 13 osób. Były spore utrudnienia w ruchu. Jak poinformowała PAP w środę asp. sztab. Małgorzata Wersocka z Komendy Stołecznej Policji motorniczowie byli trzeźwi.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Warszawa
Tramwaje Warszawskie
wypadek
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.